onsdag 27 maj 2009















Vet inte vad jag ska skriva om...

Igår var jag först utb i jobbet. Kul o träffa nytt folk,men det vi tränade på kunde man ju redan. Repetition är ju aldrig fel...

På kvällen var jag medbjuden som gäst till en tjej i Ljung. Där pratades det make up och hur det företaget är uppbyggt och om hur man blir fristående makeup konsult. Kul och träffa folk och trevligt var det.
Tjejen vi var hos bor i huset där jag är uppväxt... Man blev lite nostalgisk då man kom in där. Liiite som att komma "hem".

Idag vet jag inte vad jag ska hitta på... Kanske jag åker o handlar. Packar kanske idag så att det är gjort.
Imorgon kommer Jonas och pojkarna. Tim ska på kalas på eftermiddagen.
Så får det bli. Jag packar idag. Ska handla oxo. Det kan jag ju göra när jag åker till jobbet. Måste ju köpa paket till kalaset imorgon. Det är tre barn som slagit ihop sina kalas,så tre paket ska inhandlas.

Dom har lovat kanonväder i helgen. Hoppas det gäller Stockholms skärgård oxo. Då kan man sitta på deck och sola på färjan på söndagen. På lördag hinner vi inte sola mycket innan solen går ner.
Båten avgår 17,30. Buffén var nog kl 19 om jag inte minns fel. Det ska handlas lite i taxfree oxo. Syrran vill sjunga karaoke...det lär hon få göra själv. Jag skonar resten av resenärerna och är tyst!

Nu ska jag ha kaffe!
ha det gott.


5 kommentarer:

ella sa...

ta en öl på deck för mig med;)

Anonym sa...

Hoppas ni får jäääättekul!! Ta ett glas vin för mig! :) /iri

Anonym sa...

Tro fan vi ska sjunga tillsamans!!!! vi är ju där ihop...kanske Håkan vill sjunga med oss....

Anonym sa...

Vilket hus har du hälsat på i? Röda villan? Radhuset?

// Eira

Barnens Hjältar sa...

Hoppas allt är bra med dig!