lördag 16 maj 2009

Sitter här på jobbet o ser på lite tv o bloggar. Brukaren sover så gott.
Jag har jobbat en hel del nu dom senaste dagarna. Därför har jag inte bloggat på ett tag... Sorry!

Vet inte vad jag ska skriva om. Tänker inte skriva nåt om festivalen. Det kommer vara sååå många som gör det ändå. Skriver bara HEJA NORGE!!!

Nu ser jag fram emot kryssningen som jag ska på i pingst med några arbetskamrater samt min syster. Det ska bli så kul o vi ska ha båten i gungning! Sen har ju syrran fått för sig att vi ska sjunga i kareoken...nja,vi får väl se hur det blir med det!
Måtte inte Håkan jobba i baren... Syrran ska be om autograf åt sin son. Jag sa till henne att hon är för jäkla pinsam!!

Nästa helg så hoppas jag på toppenfint väder. Då är det planerat lite mc-åkning. Jag ska förhoppningsvis få några mil till i kroppastöllen!

Sitter med en mugg kaffe här och följer röstningen. Inte ens spännande...

Idag var Tim på fotbollsskola. Det tyckte han var jättekul. Det var verkligen fint väder för sådan aktivitet.

Nu ska det jobbas lite till!! Ha det gott.

4 kommentarer:

Anonym sa...

Ha ha ha tro fasiken vi ska ha autograf!! jag tänker säga att det e till dej!!!!!!!!!!!!!Högt över havet!!!!!lalalala!!

ella sa...

kul ni snart åker ju;)kram!!!!!!!

ella sa...

godmorgon va kl 7 d=)kram!!!!

ella sa...

gott me soppe=)
aj aj har ont..fick ju roliga veckan för tidigt..ush.så blir att ligga ner idag .kramis!