söndag 24 maj 2009


Helgen är återigen över...
Fredagen var lugn. Filmkväll i soffan.
Igår var vi på vårmarknaden i Borås. Vi var på fik o tog en kaffe. Hämtade ut våra biobiljetter. Vi var på Granada i Borås o käkade på kvällen innan vi va på bio. Vi såg "Änglar och Demoner". Den var kanon! Bra handling och lagom med action. Se den!
Idag tog vi varsin mc och drog till Ullared. Handlade bla Emils avslutningskläder och likaså Tims. Ted fick sig ett par längre jeansshorts. Köpte lite strumpor o kalsonger till killarna. Kunde ju inte handla så mycket då vi bara hade en topbox och en ryggsäck o frakta hem varorna i.
Vi åkte runt 20-25 mil sammanlagt idag! Kul! Jag var mer avslappnad idag. Fick låna svärfars SLR 650. En toppen hoj. Jag satt kanon på den. Sist lånade jag ju svärmors CM400. Den va kanon o börja med. Kan säkert tänka mej o låna den fler gånger. Suveränt att det finns motorcyklar o låna! Vilka goa svärföräldrar som lånar ut sina hojar till mej!

Imorgon ska jag träffa systeryster i stan. Hon va ledig imorgon och ville träffas. Tror hon jiddrade nåt om jeans som hon skulle handla...
Jag åker en sväng ut till min Älskling efter träffen med syster. Hämtar Emil på fritte. Erik går hem efter skolan. Fixar lite kaffe tills Jonas kommer hem. Sen får jag snart åka hem till de mina. Tim ville till sin pappa imorgon efter skolan o se till sina kattungar.

Nu ska jag varva ner till tvn o sen blir det hopp i säng! Är supertrött!
God natt på er!!

1 kommentarer:

ella sa...

ååh va skoj åka=)