måndag 25 maj 2009

Oh my God,vilken dag!

Jag for till stan i morse. Skulle träffa syrran där. Hihihi Hon hade tvillingarna med sig.
Jaa... Den ena trissar den andra osv. Ni kan ju tänka er,två stycken halvvilda flickor på snart 3 år. Det var skyltdockor som blev av med peruken och den ena av tjejerna ville oxo prova kläder o går in i en provhytt och klär av sig... Det skulle åkas rulltrappa och hiss... Mycket av tiden gick till att leta efter tjejerna o hålla koll på dom. Jag är tvungen o fråga den ena som jag hade bredvid mej om vem hon va så att jag kunde ropa efter den andra... Jag har ju kommit ifrån det där passandet,är inte van längre. Jag har ju så stora barn.

Nåja,till slut vart ju twinsen trötta och vi kunde kolla på kläder. ; )
Jag fann ett par vita capribyxor och en vit och en svart top. Köpte även ett par ballerinaskor.

En trött Sussie som nu ska sova!!

0 kommentarer: