måndag 11 maj 2009

Hej på er!
Ledsen att jag inte har skrivit på ett tag... Helgen gick i jobbets tecken.

Fredag då jobbade jag kvällen. Ett kort pass på 6 timmar.
Efter jobbet så for jag raka vägen ut till min babe. Där blev det bla bastubadning!!

På lördagen klev vi upp i ottan kände det som. Fast det gjorde vi ju inte.
Käkade frulla o drog på oss mc-kläderna. Hoppade på hojen och drog iväg intill stan o köpte en övningskörningsväst åt mej. Sen vidare ut till Jonas syster där hans mammas mc stod o väntade på mej.
Jag upp på o hojen och sen bar det sakta iväg... Det var en Sussie som satt på helspänn... Jag kan erkänna att jag hade träningsvärk i benen igår!!
Vi körde ca 6 mil. Åh va häftigt det var!!!
Jag kanske har ändrat åsikt va gäller hoj... Jag körde en custom i lördags,men det var väl sådär... JÄTTEbra att börja på en sån,men sen framöver blir det nog en touring eller sporthoj. Jag ska prova Yammahan som står hos Jonas. Den ska bes innan den får gå på vägarna. Jag kör inte fort på nåt vis,men,jag vet inte... Jag får prova och se!

Söndag då vart det jobb igen. En delad tur så då åte jag hem på timmarna jag vart ledig. Kollade till Emil hur det gick för honom.
Jonas vart kvar här och passade Tim,dom stora klarar ju sig själva så sett.

Jaa,det var min helg i stora drag.

Idag väntar jag besök. Min lillasyster kommer med sina tvillingar och lillebrorsan kommer med sin lilla tös!
Ska fixa mat o fika.

Kanske kommer foton senare idag?

Sköt om er och glöm inte av att kramas,det är nyttigt!

2 kommentarer:

ella sa...

så kul med MC=) kul du får besök=)kramis

ella sa...

hehe ok=)blir inge glass här=)för kallt ju..å ej råd haha.kramis