torsdag 21 maj 2009


Jag har idag världens chans till sovmorgon. Vad händer? Jo,man vaknar piggelin halv 7!! Grr!!

Jag vägrade gå upp. Jag låg kvar o snurrade o såg på tv.

Vad händer idag? Jo,jag ska jobba halv 2 till halv 10.
Emil är fortfarande förkyld. Han sover än och klockan är över halv 12. Ted ska komma hem idag.
Tim har ringt tre gånger idag. Han kan slå vårt hemnr själv... Hihi
Han har fått 4 kattungar. Jag ska åka förbi o titta på dom innan jag ska åka till jobbet.

Nu ska jag ta hand om min disk.
Ha det gott vänner o sköt om er!

5 kommentarer:

ella sa...

gullit me kattungar=)

ella sa...

hoppas du får en bra fredag=)

ella sa...

va gör du=)???slingar håret hihi bild....

ella sa...

ja d blev ljust=)nu sooova så uttråkad..kram!!sov gott=)

ella sa...

söndag en kall å mulen sådan iaf här=)kaffe nu kram!vad gör ni då?