fredag 29 maj 2009

Helgen har börjat!

Fredag! Hela dagen sägs det... Vi får väl se!

Idag ska jag till min älskade Jonas. Emil ska med. Han ville kolla fotbollsskor i stan.
Ikväll ska vi ha lite kalas för Emil och Emil.
Tim ska på kalas i Hallen kl 15. Sen hämtar pappan honom.
Vet inte,men Ted ska nog vara kvar hemma. Han skulle vara med Tommy imorgon.

Vad ska man göra idag?
Se att man har allt med sig. Fixa mackor till tåget.
Kanonväder,får ta med Tim och gå ut med honom och kanske köpa oss en glass i byn... Inte fel!

Emil ska vara med sin kusin när jag ska på kryssningen med Katja. (Kusinen är Katjas son Rasmus) Ted ska vara hemma med sin kompis och mormor har "koll" på honom. Tim har klassfotbollen i helgen som han ska på med sin pappa.

Nu ska jag ta tag i jättediskenAllan!

3 kommentarer:

Anonym sa...

haha isf skulle d regna jämt;)nu tvätta!!

ella sa...

d va jag

ella sa...

hade du en kul resa???=)