torsdag 2 april 2009

Pust!

God förmiddag!
Nu är jag ensam här igen. Har haft besök av min mor och min moster från Haparanda.
Mamma gick här och plockade och plockade som hon brukar. Spelar ingen roll hur mycket jag än städar innan hon kommer så nog 17 hittar hon nåt o plocka i. Att hon inte bara kan komma och hälsa på och sitta ner o fika som alla andra! Hon är hopplös,slänger i sig kaffet o sen upp o börja plocka...

Idag är det lite lösa planer... Apt på jobbet mellan 14-16. Blir jag ledig imorgon så ska jag på mötet,annars ska jag och Emil åka och köpa skor till honom. Är jag ledig imorgon så åker på mötet och handlar skorna på väg ut till Jonas imorgon.
På lördag börjar jag 12 på jobbet och då tänkte jag att jag åker direkt till jobbet och Jonas får ta med sig alla barnen hit i sin bil. Jag kommer ju hem på kvällen. På söndag jobbar jag en delad tur och det betyder att jag är hemma mitt på dagen. På kvällen kör jag Tim till sin pappa för han ska vara där hela nästa vecka. Pappan har tagit ledigt från jobbet för Tim har påsklov.
Oj! Hängde ni med där? Liiite rörigt blev det...

Nu ska jag ta o fixa lite lunch åt mej. Hann inte äta frulla imorse. Bara druckit kaffe...
Ha det gott!

3 kommentarer:

ella sa...

mammor=)saknar min:(
ja ska snart till syster ta ut mammas hund han e såå lat=)kram

Anonym sa...

Åååh har du fått träffa min mamma?! :)
Vet du våran mors e precis likadan vad gäller plockandet. Tror det oxå är ett "suku-vika" ;) /iri

Mamma/Sussie sa...

Måtte den genen hoppa över vår generation!!