lördag 11 april 2009




Idag har Jonas sålt pärlan! Guuud va jag älskade att fara fram på den... Suck!

Han ska köpa sig en offroad istället. Jag kommer ju ändå inte åka med bak så då spelar det ju ingen roll.

Vi har kikat lite på vad jag ska ha för nåt att glida fram på sen... Finns massor som jag vill ha. Dock ingen racermaskin. Jag är mer inne på nån custumhoj. Vi får väl se vad det blir.


var till stan en sväng med Jonas mamma som ville ha sällskap.

Jag fick 10 illgula rosor och varsin påskmugg till mej och Jonas. Hon köpte även en morotskaka som jag ska bjuda på ikväll när Katja och Åke kommer på middag/bastubad.

Jag köpte en påskpresent till Jonas. Kan ju inte skriva vad utan jag skriver det en annan dag!



Glad påsk på er!!

3 kommentarer:

ella sa...

morotskaka mums!!!nyss varit ute å gått=)skönt snart fixa tacos.kramisar!!!!

ella sa...

åk till mej sen på en hojj;)

ella sa...

japp;)nu är ja mätt,,,hihihih