söndag 5 april 2009

Äntligen!!!

Jaha mina kära vänner! Äntligen var denna helgen över. Jag har jobbat hela helgen och nu ska jag vara ledig tre (3) helger i rad!! Vet ni? Jag tänker INTE ta nåt extra på helgerna,bara på veckorna.

Imorgon ska jag ut och gå på förmiddagen och på eftermiddagen ska jag dumpa av Emil i stan. Han ska till sin farfar och vara där i veckan. Det är ju påsklov.
Jag jobbar bara torsdag och fredag.
Jag åker till Jonas när jag har lämnat Emil.

Tim är hos sin pappa. Ted har träning imorgon och ska till Ljung.

Nu ska denna trötta tjejen hoppa ner i sängen o sova!
God natt på er!

4 kommentarer:

ella sa...

tjena sötis.nu ska ella ut å sola i systers trädgård kram å ha en fin vårdag nu=)

Daniel sa...

Så duktigt du vart i helg! Nu ska du unna dej nåt gött tycker jag!

ella sa...

ja dom har så myysigt;)fåglarna hehe,
hoppas din kväll blir bra nu,va d skoj me MC?

blondiie sa...

skönt du har jobbat på så bra, å nu när det är påsklov å allt=)
njut av din lediga tid!!!! kramis