torsdag 2 april 2009

Mot stan!!

Jaa mina kära läsare! Nu ska jag snart bege mej till stan,Borås,tillsammans med min mellanson!
Det ska handlas skor.
Vi ska även träffa Jonas o hans pojkar på MAX! En dejt...
Tim ville inte åka till stan,det är såååååå långt och tråkigt att åka bil. Han åkte till pappa. Han vart nyss hit och hämtade honom. Jag hämtar hem han ikväll.
Han är ju för skön min lille. Han kom till mej innan o la armen om min nacke och sa -Nu skulle det sitta fint med en sån där chokladmuffins!
Ja,vad säger man? Man skrattar och tar ut en ur frysen och tinar åt honom.
Den satt som en smäck...

Nu ska jag måla på mej ansiktet.

4 kommentarer:

Daniel sa...

Vad härligt med lätt övertalning med Mor!

ella sa...

hihih gulligt sagt;)

blondiie sa...

haha funkar det om jag med lägger om armne?
va sött sagt iaf, men duuu, 04 på morgonen? vad gör man vaken då?
haha kramis

blondiie sa...

haha jag tyckte väl att du var uppe lite väl tidigt=)
jag ksall bli säkerhetschef när jag blri stor=P
kramis