lördag 18 april 2009

Fredag: Dagen började rean klocka 0400. Emil vaknade med världens jädra skallebank. Han hade så ont att han skrek. Det blev ett samtal till sjukvårdsupplysningen. Det slutade med en resa till NÄL i Trollhättan. Han fick genomgå div undersökningar som gav resultatet MIGRÄN!!
Vi fick efter detta åka hem.
Emil sov i stort sett heeeela dagen.
Jag kollade Emil när vi kom hem och frågade om det var oki att jag lämnade honom för en stund. Jag skulle på begravning. Det var ok för tabletterna hade då verkat såpass på Emil att han skulle sova.
Jag for på begravningen och efter den så for jag hem och hämtade Emil och Tim. Vi for till Jonas och här blev det grillkväll tillsammans med Sören och Lillan. Trevligt,trevligt! Det hade varit en lång o säkert jobbig dag så det var nog skönt för dom att slippa tänka på matlagning. Det var för övrigt Jonas morfars begravning vi var på.
Emil var pigg på kvällen och satt med oss uppe och åt och såg på tv.

Lördag Idag vaknade vi ganska tidigt. Jag har sovit som en betong gris!! Jonas påstår att jag har snarkat...men så är det ju givetvis inte,för jag snarkar inte!

Emil har återigen skallebank. Han har fått tabletter och ligger nu uppe i ett svalt och mörkt rum. Har han fortfarande ont på måndag så är det jag som ringer Vårdcentralen. Detta kan ju inte vara rätt...

Idag ska vi fixa ett grönaksland här. Gamla sandlådan får bli land! Den kan man ju täcka för så att katterna inte kommer åt att pinka o skita iden!!

Nu ska jag läsa lite bloggar!
Ha det gott. Kram!

4 kommentarer:

ella sa...

kul ha egna grönsaker=)nä ja ska bara ta d lugnt=)kramis

ella sa...

mm liknar pappa mest kul du ska ha bilder.ella väntar;)
funderar lägga ut bilder när ja va 14tis hahahahhaha

ella sa...

nä på dom mer sussi ifall det ej är skallebank bara=( men hoppas d e migrän?kraaam

ejmis sa...

Migrän är fruktansvärt =(
Hoppas det är bättre nu.