måndag 8 juni 2009


Trött som en jag vet inte vad!!!
Legat o snurrat som en folkilsken korkskruv i sängen i natt! Kunde inte sova... Det va då konstigt,jag va skit trött tidigare på kvällen. Jag var trött när jag la mej oxo,men sova? Nej du gosse,det blev inget med det!
Får ta igen mej på dagen,innan jag ska jobba. Jag tar skrubben imorgon! Orkar inte det nu. Imorgon är jag dessutom ledig oxo. Emil ska till Liseberg med skolan så det är nog bara Tim hemma. Ted har sääääkert nån träning eller nåt... Det blir la väl som min Älskling brukar säga.

Har ätit frulla och nu väntar jag på att kaffet ska bli klart.

På tal om ingenting: Grattis lilla syster! Hon fyller år idag. Man kan inte gratta henne nog så många gånger! Ju fler gånger man grattar henne desto nöjdare blir hon... Hon är värre än ett barn! Jag vet vad jag ska köpa till henne. Läs inte längre än hit Katja!!

Jag ska köpa.... Katja,sluta o läs!!!!!!

Jag skriver det senare. Hon kan ju inte låta bli att läsa!

Jaha vad händer o fötter idag?
Jag skulle städat skrubben,men det gör jag inte. Tar det imorgon som sagt.
Spagetti o köttfärssås blir det här till middag. Enkelt o bra för grabbarna o värma eftersom jag jobbar.

Liljenkonvaljer skulle jag vilja ha.... Kanske hinner ut o plocka det i eftermiddag? Doftar ju underbart...Mmm...

Ha en bra dag!

3 kommentarer:

ella sa...

grattis till henne=)
ska snart gå ut lite=)
igår va ja så där jättetrött med.
hoppas du hittar liljekonvaljer=)kram

Randy sa...

Vilken fin design du har =)

Anonym sa...

ÅÅÅÅÅÅÅ jag trodde du skrev vad jag ska få.....