onsdag 10 juni 2009

Min Ted är han den ljusa!!








Hejsan!
Har nu varit i Vara o sett på kortegen. Alla niondeklassare bygger cyklar med olika tema och med poliseskort cyklar dom o för oväsen genom byn!

Jag har ändrat Teds adress till pappan from lördag... Jaha nu ska han flytta då! Blir tomt o konstigt!

Idag fixade jag ris och kyckling i sötsursås till mej. Killarna får ris och kasslergryta. Det var gott tyckte dom. Väntar hem Emil när som helst... Han var på Liseberg igår,märks kanske lite på hans humör idag. Han är lite trött o kort i tonen.
Någon mer som är trött så är det Ted. Dom var 4 grabbar som sov över hos Tommy i natt. Dom skulle upp tidigt och cykla till skolan... Enligt Tommys mamma vart det ca en till två timmars sömn...suck! Dom ska på middag med alla lärarna ikväll. Lediga imorgon och då lär han väl sova bort hela dagen...
Tommys mamma kör in killarna ikväll och jag ska hämta dom i natt.

Ute regnar det... När ska det bli fint o soligt?
Nu kallar disken på mej! Ha det bäst!

4 kommentarer:

ella sa...

kul bild=)åh va go mat!
kom nyss hem jag finns bilder.
kramisar

ella sa...

ja precis=)
ska dit morn med..snart fika sen dega vid tvn mår lite illa:(skumt

ella sa...

godmorgon!!!regnar såklart här ush..ska gå till kilarna sen så då ej sover enda till 12 hihih.ha en bra dag

ella sa...

får se va d finns i frysen ja gör ju bara lunsh så får duga me d ja hittar hahahah köttbullar tror jag idag kram