söndag 7 juni 2009


Hej på er kära Vänner!!

Sitter hos min "helgbo" och skriver några rader.


Han är inte riktigt fräsch. Har en släng av en elak magsjuka... Stackars Älskling!

Vi skulle vart ut med syrran o hennes man på bio och mat igår,tur var väl att vi inte for. Jonas sprang mellan soffan o dass...


Vi va en sväng till Tranemo och inhandlade filmer. Vi låg i soffan o glodde film HELA dagen! Tom åt där. Mysigt hade vi det!


Idag ska jag fara hem. Alla mina tre kottar kommer hem idag! ♥♥ Gudars va kul det ska bli. Jag har bara träffat Tim lite i början av veckan. Han har varit hos sin pappa. Emil vart magsjuk i onsdags och då bestämde vi att Tim skulle stanna hos pappan för att slippa magsjukan,han är såååå känslig i sin mage ändå.


Veckan som kommer.... Fy,jag kommer att ha o göra! Ted ska till nästa helg flytta till sin pappa. Han ska till hösten börja plugga i Borås och då måste han bo i Ljung för att ens bli antagen. Han vill söka med sina betyg och det ska han göra för han har kanonbetyg!!

Jag ska röja ur min skrubb för att få in saker där som tex byråer. Jag ska möblera om killarnas rum för att få in ett skrivbord där. Ted ska packa. Gud,vilken röra det kommer att va hemma...


Nu vill min kropp ha kaffe!

1 kommentarer:

ella sa...

kram magsjuka är blä.ska du rösta idag då?d ska jag sen bara ja pallar hehe nu måste ja städa seg idag från fredagen..=)