söndag 21 juni 2009

Long time,no see

God morgon alla ni där ute i Världen!!
Hoppas ni har haft en bra midsommar med sill o nubbe o dans kring granen höll jag på att skriva (och gjorde det oxo) Jag menar ju midsommarstången!

Min midsommar var toppen. Lugnt firades den här hemma hos min särbo. Vi hade min yngsta son med och särbons äldsta. God mat och även besök av systeryster med familj.

Igår vart jag uppe med tuppen. Vaknade klarvaken halv 8 men tvingade mej att ligga kvar till 10.
Vi åt frulla och sen åkte Erik till sin mamma.
Vi drog på oss våra mc kläder och satte Tim bak på Jonas hoj och spände försäkerhetsskull fast han med spännband runt Jonas. Sen bar det av!
Vi körde nog en sisådär 15 mil! Vi hade tur med vädret.
Min Yamaha var underbar o köra... I Love!

Idag vet jag inte vad vi ska hitta på... Tim ser nu på Disney o Jonas sover ännu...
Jag ska ner o sätta på kaffe i af.

Ha det gott!

8 kommentarer:

ella sa...

hahaha granen..,;)
kram!!!

Maria sa...

Det står inte på förrän granen ska upp :-)

Må så gott !

ella sa...

lever duu=)?

ella sa...

skååååååål hahah nejdå;)men igår...kram!!

ella sa...

nu ska tant sova här:)kramis

ella sa...

ha en sköööööööön helg;)kram!!!!!!

ella sa...

lääängesen du blogga nu kram=)

ella sa...

kraaaaaam