fredag 5 juni 2009

FREDAG!!!

Jaha,klockan har passerat 9. Dags att kliva upp då!
Jag ska packa för jag ska till Jonas. Emil ska väckas. Han ska oxo packa då han ska till sin pappa.
Jag ska förbi hos Tim en sväng o lämna en inbjudan till han. Det är ett STORT barnkalas i Vara imorgon och då ska den med.

Vi har inga direkta planer för helgen. Laga lite god mat ikväll o se nån film. Imorgon kanske vi ska på bio. Beror på vad det går för filmer,om det går nån bra...
Kanske vi drar ut o övningskör mc om det är väder för det...

Igår va jag och Ted till Gällstad till Lager 157.Han behövde bla jeans. Det fixade vi.
Vi hade ganska kul och Ted uppskattade att åka ensam med sin mamma : )

Det har inte hänt så mycket här... Kanske jag har mer o skriva efter helgen.
Ha det gott o ta hand om er!

3 kommentarer:

Anonym sa...

Hej!

Önskar er oxå en trevlig helg. Hoppas vi hörs på sms om inte annat.

Kram

ella sa...

ha en fin helg kram

ella sa...

gott=) ja här händer inte nått