torsdag 26 mars 2009

Skalmans klocka!

Jag skulle vilja ha skalmans ät o sovklocka nu! Den skulle ringa SOV!!!!
Jag är så trött nu,vet ej varför. Är kanske vårtrötthet?
Här om dagen fann jag tussilago!! Snacka om vårtecken.
Kallt som attan har vi nu,men solen skiner och det är verkligen fint väder. Sitter man i lä är det gudomligt!

Idag var jag med Tim i skolan. Det var kul o se vad dom har för sig där. Alla slet o drog i mej,hörde hela tiden nån som ropade -Tims mamma kan du hjälpa mej? Sköna ungarna är i den åldern! Tim var mäkta stolt över att ha sin mamma med sig : )

Det är väl vad vi har hunnit med idag. Jag har även bombat min Babe med massor av mail!!

Maten idag vet jag inte vad det blir... Idétorka. Kanske nån soppa,det gillar både jag och barnen. Ted åker direkt till sin pappa idag,träning!
Bara jag och Emil hemma i natt. Tim blir hämtad av sin pappa ikväll. Han slutar jobbet 21.10.

vad gör ni idag?

1 kommentarer:

Anonym sa...

jo vet ju du har ny blogg har ju komenterat haha,mja ful e han ju ej iaf.tvättar å har städat min balkong nu fattas bara massa påsk å vårblommor ut dit;)
bra han var stolt ha dig med=)