måndag 30 mars 2009

Går o går o går...

Hej på er där ute!
Här sitter en ganska trött Sussie och skriver idag. Jag har idag gått JÄTTElånga rundan som är på ca 17000 steg! Tar ca 2 timmar och 45 minuter att gå den. Idag vart det så jä...a motigt att gå. Vet ej varför. Vissa dagar är väl sådana. hade ingen ork eller inspiration. Tvingade mej runt. Visst det var skönt efteråt,det ska jag inte förneka.

Emil är på byn med kompisar. Han skulle först till datastugan.
Tim har lekt med Albin. En stund där och en stund här. Dom är sköna grabbarna när dom är i lekartagen... man bjuds på många skratt.
Ted har jag klippt till....hihihi kul va? Jag klippte håret på honom. (Jag vet det var ett kasst skämt!)

Ikväll är det "Färjan" på 5an!! Missa inte. (Jag ska se om jag ser min bloggvän Ella!!) Hon va ombord då dom filmade...

Nu ska jag hinka i mej lite mera kaffe för att sen inta ryggläge i soffan!
Ha det bäst!

4 kommentarer:

stella sa...

Synd att dom sänder 2!!!bra program samtidigt!! Annorlunda familjen oxå kl 20 ju!!!Vad du är duktig som går så mycket!!

Mamma/Sussie sa...

Man får prioritera. Annorlunda familjerna går ju i repris. Dom har man ju sett nu i ofs. En fam gnäller en fam är lycklig o en fam är pedant...

Barnens Hjältar sa...

Ja, han var nervös men superglad efteråt :-))

Daniel sa...

Så det e här du håller hus! Nu har jag hittat i!

Hurtig du e! Nu ska koppla av!