tisdag 31 mars 2009

Astrött









Hejsan!

Sitter här i soffan och skriver. Hällde precis nyss upp ett glas rött. Blir bara ett glas.
Jag är skit trött. Fysiskt,skönt trött är jag. Inte så konstigt i och för sig. Har stått i hela dagen. På förmiddagen sprang jag över Knalleland och sen bakade jag och Tim muffins innan han for till sin pappa. Under tiden som han var där gick jag min runda som var på 14000steg. Jag har städat mitt badrum grundligt. Pratat med Jonas i tel, jag vet inte hur många gånger idag... : ) Han är hemma för vård av sjuk Emil. Vinkvink,Emil!!!

Sätter in lite foton på bla Tim som tränar och lite foton från min prommis idag,dagens muffinsar!








4 kommentarer:

Jen sa...

Skönt och röra på sig, Jag gick en promenix igår på lunchen klockrent. kram

ella sa...

mumms va gott=)fina bilder=)
sov sött sen;)

blondiie sa...

God morgon vännen!
Vilka goda muffins! hoppas du får en underbar dag och inte någon lurar skjortan av dig idag! kramis

stella sa...

Fina bilder!!Aprilskämt idag så se upp!!