tisdag 24 mars 2009

Kort arbetsdag...

Idag for jag till jobbet i tron om att jag skulle jobba. Jag hade ju fått tiden av samordnaren på jobbet. Jag har aldrig skrivit upp tid utan att hon har frågat,så jag är helt 100 på att jag har rätt!
Enligt mina anteckningar skulle jag jobba 6.45-13.45. På schemat stod jag inte med. Rätt va det var så var vi tre som skulle jobba... Jag fick lov att åka hem med betalning. Jag frågade två gånger så att det säkert var ok och det va det sa dom. Så nu sitter jag här hemma och har lön. : )

Idag kommer Jonas hit efter jobbet :) Vi ska eventuellt ut och samla steg. Jag kommer dock inte upp i samma antal som igår,men ändock! Det blir vad det blir. Jag får samla desto fler imorgon! Man måste ju vila då och då.

Maten idag blir gullaschsoppa.

1 kommentarer:

Anonym sa...

Hej oj fin blogg, läget bra? Här ok,,, kram i massor