onsdag 25 mars 2009

Hej på er!
Sitter och slötittar på "Halv åtta hos mej" på fyran.
Jag är så trött och orkar inte engagera mej. Suger musten ur mej att gå så långt och all frisk vårluft. Blir tidig kväll idag...oxo!! Har blivit så kvällstrött. Är sovatrött redanvid 20 tiden,men lägger mej samtidigt med grabbsen 21. Ted är dock inte hemma idag,han är på träning och kommer kl 7imorgon bitti.
Jag ska vara med Tim i skolan imorgon. Blir inte så många steg,jag ska ha en vilodag. På fredag ska jag gå desto mer! Ska se om jag kanske kan få med mej Jonas ut. Det är nog inte omöjligt. Han gillar att va ute o gå. Han har oxo stegräknare : ) Det sporrar en och gå.
Nu ska jag se på vad dom ska äta. Ha det gott!!
God natt och sov gott!!

Älskling! Vi hörs innan vi lägger o säger Go natt, som vi brukar!

1 kommentarer:

Anonym sa...

ska jag ha den här bloggen i länklistan hos mej för det är väl du min gamle bloggvän -Nattmorsa
,
ha en go kväll