torsdag 16 juli 2009

090717

Idag vaknade jag tidigt,väldigt tidigt. Jonas skulle hem.
Jag somnade om.
Ted väckte mej 9 för han ville ha sällskap till frullan. Sen kom dom upp en efter en... Mina älskade små barn... Ok,dom är inte så små men ack va älskade dom är!!

Dagen gick,jag duschade och vilade. Jobbade kvällen på mitt ordinarie jobb och sen for jag till mitt extrajobb o kör natten.

Emil är hemma och sover. Han ringde tidigare ikväll o sa god natt = )

Sitter nu på jobbet o pustar en stund. Har kommit ifrån nattjobbet,fast nångång så här är helt ok.

Nu ska jag slänga på en kanna kaffe och jobba lite. Är liiiite trött...

Imorgon ska Emil åka till Finland med min syster och hennes familj samt min bror och hans familj. Det blir nog en upplevelse för han.

Ha en bra dag!

3 kommentarer:

ella sa...

hejpa!!!!äter å tvätta snart spackla trynet lite sen ut haha kram ha en skön dag

Anonym sa...

Hej du! Vart har inläggen tagit vägen??

hihi

Anonym sa...

Jag vill att du uppdaterar din blogg kusinet!!!!!

/eira